fredag 13 april 2012

Här duggar inte inläggen tätt, har haft massor att göra´. Visar en bild på en av förra årets betongprojekt. Känner just nu att jag längtar ihjäl mig att springa ut i trädgården och skapa av betong, det är riktigt roligt

Satte lite rosenknoppar från förra året i ett fint glas, de doftar fortfarande ros och sommar

Just nu förblir trädgårdsprojekten bara drömmar medans jag stickar sockor med spets (bilden är dock inte min), utanför fönstret är det grått och kallt men världens bästa fredag är det idag ändå


3 kommentarer:

  1. Åh vilka fina sockar du stickar Lena! Kan man beställa ett par sådana av dig och i så fall hur mycket kostar det? Kram Frida

    SvaraRadera
  2. Säger som Frida, så vackra sockor. Så snyggt
    med spetsen! Gjuta i betong har jag aldrig
    provat, men det verkar jättekul.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  3. Så mycket fint du har inne på din blogg.
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera