lördag 8 oktober 2011

I love yarn!

Nu börjar jag blogga igen. Har haft en välbehövlig paus från mycket denna sommar men känner nu ett sug av att ugås med er alla bloggisar igen.



Bloggen kommer inehålla mycket av garnskapelser, handla om mat och förstås om inredning, en liten scrapbook av mina intressen



Jag har tagit bilden av den vackra filten i vår trädgård en design för TK Yarn, jag är fotograf här men inte designer. Hoppas ni har lite tålamod med att bloggen är under uppbyggnad ett tag framöver :)













3 kommentarer:

  1. Hej Lena! Vad roligt att du har börjat blogga igen:). Jag har saknat dig. Vilken underbar filt, har du gjort den? Klart vi har överseende skapa en blogg gör man inte på en dag. Jag är bara så glad att du är tillbaks igen.
    Må så gott och ha en fortsatt trevlig söndag!
    Förresten går det bra om jag länkar?
    Kram Frida

    SvaraRadera
  2. Hejsan

    ja man har undrat var du har tagit vägen. Men ibland behöver man en paus.
    Roligt att du är tillbaks.
    Vacker filt.

    Ha en fin vecka
    Krammiz
    Sussi

    SvaraRadera
  3. Vilken vacker filt!

    Varmt välkommen tillbaka i bloggvärlden!

    Kram Emelie och Elin

    SvaraRadera